Hogy bírja ezt valaki?

buszrendelés

buszrendelés

A minap volt a büfében egy igen emlékezetes vendégem. Több, mint egy órát ült bent, és végig evett egy teljes menüt. Ez önmagában még nem szokatlan, mert számos nagyétvágyú vendégem volt már. A közel másfél órás ebéd sem olyan különleges, mert miért ne tenné meg, ha megteheti, hogy kényelmesen ebédel meg. Viszont azalatt az idő alatt, amíg a büfében ült, nem volt egy teljes perc, hogy ne telefonált volna. Gyakorlatilag csak addig emelte el a fülétől a telefont, amíg másik számot tárcsázott. Ráadásul megállás nélkül beszélt, ami egy idő után azért már elég zavaró tud lenni. Amennyire kivettem a hangosabb beszélgetésből, valami nagy szervezkedésben volt éppen benne legalább nyakig. Emlegetett mindenféle buszrendelést, meg szállásfoglalást és ehhez hasonlókat. Ez még így önmagában nem is lett volna olyan szörnyen nagy probléma, de a rendelésfelvétel gyakorlatilag lehetetlen volt. Azt azért meg mégsem tűrjük el, hogy csak mutogassanak nekünk, hogy ez vagy az kell neki. Mi sem bánunk vele tiszteletlenül, hát ő is tiszteljen meg minket annyival, hogy leteszi a telefont, amíg beszél velünk. Jobban mondva beszéljen velünk, és ne tőlünk várja, hogy majd kitaláljuk a gondolatait! Nem mondom, hogy bántam, mikor végül a számlát kérte… Minden esetre, ha még egyszer bejön hozzánk enni, az biztos, hogy bármelyikünk azonnal felismeri, annyira maradandó élmény volt.

Címke .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.