A beszédes vendégek…

A minap vendégem volt a büfében egy rendkívül beszédes fiatalember. Éppen nem volt túl nagy forgalom, úgyhogy rendszeresen kettesben maradtunk. Ő ette az ebédjét, én tettem-vettem, amit éppen megláttam. Már nem is emlékszem pontosan, hogy hogyan indult a beszélgetés, de szép lassan elmesélte, hogy ki is ő, és mi járatban van erre. Elmondta, hogy átutazóban van egy flottakezelő cég megbízásából, és éppen azon gondolkozott, hogy hol egye meg a kicsit késői ebédjét, mikor meglátta a büfét. Úgy fogalmazott, hogy szimpatikusnak tűnt neki, ráadásul már éppen az éhenhalás szélén állt amúgy is. De hozzátette, hogy abszolút nem bánta meg, mert isteni a hamburgerem, és szégyenszemre lehet, hogy meg kell, hogy hagyja a végét, mert már pukkadásig tele van. Az ilyen véleményeket mindig jó hallani, még ennyi vendéglátásban eltöltött év után is. Ezekért a vendégekért érdemes megtartani az eredeti nyitvatartási időtartamot, és nem rövidíteni csak azért, mert bizonyos időszakokban kevés a vendég. Vagy akár az is előfordulhat, hogy félóráig, háromnegyed óráig nem tér be senki a büfébe. Szerencsére az általános forgalomra még így sem lehet egy hang panaszom. Végeredményben mondhatom, hogy a törzsvendégekért és az ilyen egy-egy alkalomra betérő kedves vendégek teljesen ellensúlyoznak bármit, amit ebben a munkában esetleg nem lehet szeretni.

flottakezelő

flottakezelő

Címke .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.